8. Sınıf LGS Din Kültürü PDF Test İndir


8. Sınıf LGS Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Yeni Nesil PDF Test ve Deneme Sınavı İndir dokümanları sitedeki yerini almaya başladı. Kolay kolay bulamayacağınız tamamı MEB kazanımlarına uygun olarak hazırlanan 2021 - 2022 eğitim öğretim yılı kapsamında belirlenen müfredattaki konu sırasına düzenlenen yüzlerce 8. Sınıf Din Kültürü PDF Test İndir dokümanları siteye eklendi. Bununla birlikte yine tamamı yeni nesil sorular eklenerek hazırlanan branş deneme sınavı ve çalışma kağıtlarına da bu sayfadan kolayca ulaşabilir, dilediğiniz yerden kolayca indirebilirsiniz.



8. Sınıf Din Kültürü 1. Dönem Konu Testleri

KADER İNANCI

{getButton} $text={KADER İNANCI ÜNİTE TEKRAR TESTLERİ} $icon={link} $color={#8e44ad}

ZEKÂT VE SADAKA

{getButton} $text={ZEKAT VE SADAKA ÜNİTE TEKRAR TESTLERİ} $icon={link} $color={#f39c12}

DİN VE HAYAT

  • Din, Birey ve Toplum
  • Dinin Temel Gayesi
  • Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Yusuf (a.s.)
  • Bir Sure Tanıyorum: Asr Suresi ve Anlamı

8. Sınıf Din Kültürü 2. Dönem Konu Testleri

HZ. MUHAMMED’İN ÖRNEKLİĞİ 

  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Doğruluğu ve Güvenilir Kişiliği
  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Merhametli ve Affedici Oluşu
  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) İstişareye Önem Vermesi
  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Davasındaki Cesaret ve Kararlılığı
  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Hakkı Gözetmedeki Hassasiyeti
  • Hz. Muhammed’in (s.a.v.) İnsanlara Değer Vermesi
  • Bir Sure Tanıyorum: Kureyş Suresi ve Anlamı

KUR’AN-I KERİM VE ÖZELLİKLERİ

  • İslam Dininin Temel Kaynakları
  • Kur’an-ı Kerim’in Ana Konuları
  • Kur’an-ı Kerim’in Temel Özellikleri
  • Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Nuh (a.s.)

Yeni dönemle birlikte hem öğretmenler hem de LGS'ye hazırlanan 8. Sınıf öğrencileri için ünite ünite ve konu hazırlanmış Din Kültürü Cevaplı Test Soruları ve daha fazlası için takipte kalmayı unutmayın!
8. SINIF LGS YENİ NESİL SORULAR TEST PDF

{getButton} $text={Deneme Sınavı} $icon={download} $color={#16a085} {getButton} $text={Çalışma Kağıdı} $icon={download} $color={#8e44ad} {getButton} $text={Konu Anlatımı} $icon={download} $color={#4876ff}

3 Yorumlar

  1. *aradığımı bulamıyorum 1 saattir girmişim hala cevap anahtarı ni bulamıyorum din ve hayat Yeni nesil sorular*

    YanıtlaSil
  2. hocam emeğinize sağlık allah razı olsun güzel bir hizmet aradığımı çoook zor buluyorum...bazen de saatlerce arıyorum gene de bulamıyorum... adilcevazdan selamlar saygılar...

    YanıtlaSil
  3. cevap anahtarı nerede

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski