Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Musa Test PDF


8. Sınıf LGS Din Kültürü Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Musa (a.s.) Test PDF dokümanları cevap anahtarı ile birlikte sitedeki yerini aldı. 2021 - 2022 eğitim öğretim yılı kapsamında MEB kazanımları dikkate alınarak hazırlanan Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Musa (a.s.) Test PDF dosyaları bugüne kadar yayımlanan örnek sorular ve çıkmış LGS soruları dikkate alınarak yeni nesil sorular ile derlendi.


BİR PEYGAMBER TANIYORUM: HZ. MUSA PDF TEST ARŞİVİ



{getButton} $text={Hz. Musa (a.s.) Tekrar Testi - 1} $icon={download} $color={#16a085}


Cevap Anahtarı - Test 1

1. C 2. C 3. B 4. B 5. A 6. A 7. C 8. B 9. D 10. C 11. D 12. C 13. D 14. D 15. B 16. B 17. B 18. B 19. A 20. C 21. C 22. A 23. B 24. A 25. B



{getButton} $text={Din Kültürü Kader İnancı Ünite Tekrar Testleri} $icon={link} $color={#8e44ad}


Hemen yukarıda listelenen 8. Sınıf Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Musa (a.s.) Test Soruları PDF İndir dokümanları ve daha fazla LGS Din Kültürü Test PDF İndir dokümanları için sitedeki ilgili bölüme göz atabilirsiniz.

8. SINIF LGS YENİ NESİL SORULAR TEST PDF

{getButton} $text={Deneme Sınavı} $icon={download} $color={#16a085} {getButton} $text={Çalışma Kağıdı} $icon={download} $color={#8e44ad} {getButton} $text={Konu Anlatımı} $icon={download} $color={#4876ff}
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski