8. Sınıf Özet Konu Anlatımı Ders Notları PDF


8. Sınıf LGS Tüm Dersler Özet Ders Notları ve Konu Anlatımı PDF dokümanı arayanlar için oldukça kaliteli ve yeni nesil soruları çözebilmenize yardımcı olacak en detaylı paylaşımları yapmaya başlıyorum. 2021 - 2022 eğitim öğretim yılı başlangıcına kadar 8. Sınıf LGS kapsamındaki tüm derslere ve bu derslerdeki tüm ünite ve konu başlıklarına özel olarak hazırlanmış Özet Ders Notları ve Konu Anlatımı PDF dokümanları hemen aşağıda listelendi.



8. Sınıf Konu Anlatımı Ders Notları



Yeni eğitim öğretim yılında hazırlanan müfredattaki MEB kazanımları dikkate alınarak ele alınan 8. Sınıf Konu Anlatımı Özet Ders Notları PDF dokümanları alanında uzman branş öğretmenleri tarafından hazırlanarak zaman içerisinde sitedeki yerini alacaktır. Sizlerin bu aşamada yapması gereken düzenli olarak siteyi takipte kalmak ve paylaşılan yeni Özet Ders Notları ve Konu Anlatımı dosyalarına göz atmak olacaktır.

8. SINIF LGS YENİ NESİL SORULAR TEST PDF

{getButton} $text={Deneme Sınavı} $icon={download} $color={#16a085} {getButton} $text={Çalışma Kağıdı} $icon={download} $color={#8e44ad} {getButton} $text={Konu Anlatımı} $icon={download} $color={#4876ff}

23 Yorumlar

  1. neden sadece din kültürü ve inkilap var diğer derslerinkine neden girilmiyor

    YanıtlaSil
  2. aynen bu saçma olmuş

    YanıtlaSil
  3. bencede saçma baya kotu din pdfye de girdim ama kotü yani bence indirmeyin bile

    YanıtlaSil
  4. Lan türkçe için geldim türkçe yok

    YanıtlaSil
  5. Matematik için girdim matematik yok

    YanıtlaSil
  6. çok saçma bir site

    YanıtlaSil
  7. Bence konu anlatımı gayet iyi diğer derslerinde olsaydı fena olmazdı.

    YanıtlaSil
  8. ben bütün derslere girebiliyorum sizde sıkıntı var

    YanıtlaSil
  9. Niye sadece din ve inkp var diğerlerine giremiyorum hem ben din le inip yi napıyım

    YanıtlaSil
  10. Becede gayet iyi ben her şeyi gayet iyi girebilirim

    YanıtlaSil
  11. Yani güzel ama video çözümlü olsa daha da iyi olurdu

    YanıtlaSil
  12. Özet diyor ama notlar çok fazla özet falan değil

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski