8. Sınıf LGS Matematik Yeni Nesil PDF Test İndir


8. Sınıflar için LGS'de en önemli ve en zor ders olan Matematik Yeni Nesil Sorular PDF Testleri ve Cevapları ile Deneme Sınavı sitedeki yerini almaya başladı. 2021 - 2022 eğitim öğretim yılı ve sonrasında LGS'de yüksek başarı hedefleyen öğrenciler için ünite ünite ve konu konu ayrılmış, LGS Matematik Cevaplı Deneme Sınavı ve PDF Test İndir dokümanlarına bu sayfa üzerinden kolayca ulaşabilir ve dilediğiniz yerden bilgisayarınıza indirebilirsiniz.




8. Sınıf Matematik 1. Dönem Konu Testleri



Bu sayfada yer alan tüm 8. Sınıf Matematik Ünite Testleri sürekli olarak güncellenmektedir. Ayrıca düzenli olarak ekleyeceğimiz yepyeni ve güncel sorular ile derlenen 20 soruluk tamamı yeni nesil sorular içeren LGS Matematik Deneme Sınavı PDF İndir dokümanları da bu sayfa üzerinden sizlere aktarılmaya devam edilecek.
8. SINIF LGS YENİ NESİL SORULAR TEST PDF

{getButton} $text={Deneme Sınavı} $icon={download} $color={#16a085} {getButton} $text={Çalışma Kağıdı} $icon={download} $color={#8e44ad} {getButton} $text={Konu Anlatımı} $icon={download} $color={#4876ff}

9 Yorumlar

  1. Her konuya biraz daha test eklenebilirse iyi olur bizim adımıza.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. LGS ayarında çok kaliteli sorular hazırlıyorsunuz.Bir öğretmen olarak kutlarım sizi

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar özellikle belirtmek isterim sorularınız çok özel ve gayet tatmin edici, özel öğrencilerimde kullandim sorularını ayrıca teşekkür ederim. Bir şey sormak isterim bu soruları internet ortamında cozebilir miyim? Tabiki izniniz olursa

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yayınlarınızı özellikle, özel öğrencilerim için kullanıyorum. Çünkü üst level sorularınız var ve çok beğeniyorum. Size bir şey soracaktım. Bu soruları YouTube de çözüp yayınlayabilir miyim? İzniniz olursa tabiki. İyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaYınlarsanız bana hangi hesabta yayınladıgınınızı söyler misiniz?

      Sil
  5. çeşke vido çözümüdüe olsa onu da yapın

    YanıtlaSil
  6. NASIL INDIRILIYO YAA

    YanıtlaSil
  7. GERÇEKTEN ÇOK İYİ FAKAT VİDEO ÇÖZÜMLERİ FALAN VAR MI?

    YanıtlaSil
  8. Sorularınız yeni nesile uygun elinize sağlık

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski