8. Sınıf Zekat ve Sadaka Test PDF İndir


8. Sınıf LGS Din Kültürü 2. Ünite Zekat ve Sadaka Test PDF dokümanları bugünden itibaren yeni nesil sorular ile hazırlanan listemize dahil edildi. Yeni eğitim öğretim yılı kapsamında MEB kazanımları dikkate alınarak hazırlanan 8. Sınıf Zekat ve Sadaka Test Soruları ve Cevapları PDF İndir dokümanları içerisinde "İslam’ın Paylaşma ve Yardımlaşmaya Verdiği Önem Zekât ve Sadaka İbadeti Zekât ve Sadakanın Bireysel ve Toplumsal Faydaları Bir Peygamber Tanıyorum: Hz. Şuayb (a.s.) Bir Sure Tanıyorum: Maûn Suresi ve Anlamı" konu başlıklarına ait tamamı yeni nesil sorulardan oluşan yepyeni ve güncel dosyalar da yer alıyor.



2021 - 2022 LGS'de çok çalışan ve hedefini yüksek tutan ve hatta Türkiye derecesi yapmak isteyen her öğrencinin mutlaka çözmesi gereken yüzlerce 8. Sınıf Din Kültürü Yeni Nesil Test PDF dokümanları ve daha fazlası için ilgili bölüme tıklayabilirsiniz.

8. SINIF LGS YENİ NESİL SORULAR TEST PDF

{getButton} $text={Deneme Sınavı} $icon={download} $color={#16a085} {getButton} $text={Çalışma Kağıdı} $icon={download} $color={#8e44ad} {getButton} $text={Konu Anlatımı} $icon={download} $color={#4876ff}

1 Yorumlar

  1. Çok değerli çalışmalarınızı tebrik ediyorum. çok emek vererek hazırlamışsınız. biz de istifade ediyoruz. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski